Bizim binada 6 yaşında kız çocuğu var oğlum 4 buçuk bunla oynamaya çağırıyordu site içinde ve doverken gördüm bağırdım kıza baktım kız oğlumun bisikletine kadar kırmış çocuklardan duydum sonra bugün kız kolunu isirmis morartmis oğlumda kızınkini isirmis ailesine artık kavga etmeme az kaldı eşim seslenme aile olarak pis insanlar bela bulasilmaz diye dur diyor bende çocuğumu sokakta bulmadım diyorum ne yapacam şaşırdım