Çok doluyum bugün, çok bunalıyorum arkadaşlar.. kızım tam 2.5 yaşında ama arkadaş ortamında hep eziliyor. Müdahale etmeyeyim çocuk onlar diyorum ama karşı tarafın anneleri ses çıkarmayınca doluyorum istemsizce kalp kırıyorum. Nasıl öğrenecek kendini savunmayı.. ben hep naif, sakin yetiştirmeye çalıştım ama hata ettim galiba 😭 artık neredeyse sana vurana sende vur, sana oyuncak fırlatana sende fırlat diyeceğim o kadar şiştim.. etrafımızda zaten sayılı çocuk var olanların da hepsi vurmalı, bağırmalı, zor çocuklar. Benimle ve babasıyla dünya mutlusu bir çocukken, yaşıtlarının arasında mutsuz, içine kapanık, hassas bir çocuk oluyor. Kimseyle görüşesim gelmiyor ama mecburen de görüşüyoruz insanız sonuçta. Hemde böyle böyle alışacak diyorum ama olmuyor 😢 ben mi abartıyorum, ne yapmam lazım 😭