mihrakuss asla kendini kötü hissetme benim oğlumda ilk disleri çıkarırken öyleydi dokuz aylıktı geceleri saat başı uyanirdi kafayı yerdim butun gün mahvolmusum birazcık uyumak istiyorum onuda sabaha kadar saat başı uyanıp meme isteyen ağlayan bir çocuğum var hayal oluyor ama zamanla düzeliyor birazcık sabır