mihrakuss
Gündüz uykularının bebek için gelişimsel bir anlamı yok.Tamamen gece rahat uyusun diye
Geç uyanıyor
İlk uykusuna geç gidiyor
2.uykusuna erken gidiyor bu yüzden az uyuyor
Bu şekilde ek gıdayı yönetmekte zor
07.00 uyanış
10.00 uyku
12.00 uyanış
15.00 uyku
17.00 uyanış
20.30 uyku
Böyle deneyebiliriz..