ozge3747 Lalin Çok mantıklı çok teşekkğr ediyorum. Ankara’da 2-3 saat hastaneye uğramamız gerekiyor yani sabah 10 dan akşam 5-6 ya kadar çözünmez değil mi, birkaç poşet de olsa mutlaka deneyeceğim. 🙏🏼☺️
Denizezgi ozge3747 estagfrullah olur öu öyle şey, konuşma ile yazma arasındaki fark işte 🤦♀️ Kendim hani o yok bu yok napsak manasında dedim de yazınca yanlış anlaşılıyor ☺️
ozge3747 Denizezgi Aynen maalesef burada bu yazı ve konuşma arasındaki fark yüzünden çok anlaşmazlıklar çıkıyor ama bizim birbirimizi anladığımıza sevindim. ☺️😉büyük ihtimalle süt sağacağım yanımda da biraz götüreceğim en kötü ihtimalle bir saat kadar yanıma getirirler napayım 😍
BiricikAilem ozge3747 Ben de Kastamonu’luyum😆 Bebeğinin huyunu da onun için en doğrusunu da sen bilirsin tabi. Umarım bi çözüm bulursun.
ozge3747 BiricikAilem Öyle mi ne güzel☺️Kastamonuluyum ama Mardin’de yaşıyorum ben de. Umarım bakalım en uygun çözümü uygulamaya çalışacağım 🤷♀️