ozge3747 Çok güzelmiş canım doğum hikayen 😊 Çok zorlu süreçler sonunda Rabbim sana yavrunu meleğini bağışlamış çok şükür ❤️ Bundan sonrasında da sağlıkla güzelce büyüsün yavrun, yavrularımız inşallah 🤲🏻 Orada birbirimiz hep takip ediyorduk ama birkaçımız doğum yapınca kaybolup gitti. Ben doğum yaptıktan sonrada gördükçe serklajlı arkadaşlarla konuşuyordum orda hep ama işte bir süre sonra okadar zaman ayıramadım 😊 Buraya 15 gün önce üye olabildim. Hep burda forumda geziniyordum ama üye olmakla ilgili sorun yaşıyordum ama sonunda olabildim 😁