anneyimannea aslında ben uzun yıllardır ıphone kullanıyorum ilk defa kırdım taksiden inerken düşürmüşüm fark etmedim. Taksiciler odasını aradım takside unuttum sandım. Taksici yok dedi. İndiğim yere gittiğimde birinin elimdeydi telefon üstünden araba geçti dedi ama bilemedim şuan tuz buz ama ekran var şuan telefonu kullanabiliyorum. Allah beterinden korusun şu ara herşey üst üste geldi. Salı günü gideceğim yaptırmaya şimdilik böyle idare ediyorum