iki-bal-kiz-annesi ben hiç hazır degilim diyorum ya test yapmaya bile cesaretim yok hala bi umut olurum diyorum ama malesef cok duzenli bi adet olurum kırkım cıkar cıkmaz da oldum zaten eşime dedim bugun normalde söylememişdim ne gelirse Allahdan gelir canım böyle üzülcek bişi yok bi tane daha minigimiz olur dedi biraz olsun moralim yerine geldi ama hamileligim cok zor 5 ay kusmusdum kızmla nasıl ilgilencem bilmiyorum 😔