Bende 4 gün gecikti test yaptım negatif çıktı üzerinden bir iki gün geçti hala olmadım dün tekrar test aldım bişey Çıkmadı bi kaç saat sonra testi çöpe atarken ikinci çizginin silik bir şekilde belirgimleştiğini farkettim hemen kan tahlili yaptırdım beta hcg 12.5 çıktı bugün doktora gittim kese henüz oluşmamış kese yoktu yarın tekrar tahlil istedi 5 üzeri olunca gebelik oluyormuş kızım 1 yaşında ve şuan hiç istemiyorum bu şekilde yaşayıp gebelik oluşmayan varmıdır