neolmusyaani canım ben bebeğimle 1 hafta ablamda kalmayı düşünüyordum İnan bir gün kalabildim. Tüyü ağzında görsen bile endişe etme ne yani, olmadı direkt kaşığa koyup suyla içirelim. Ben bile uzun süre kediyle haşır neşir olmayıp birden kedili eve gidince boğazıma sanki tüy dolmuş gibi garip bir his yaratıyor. Bebeğimi koltuğa koyunca sırtı başı hep tüy olmuştu. Hayvansever olalım hayvanları sevsin ama çocuklarımız içinde gerekli önemleri alalım yani hadi tıraşlı olup tüy dökmese, aşıları tam olsa, sevecen bir kediyse de neyse.