Acikcasi kedinin asisindan cok disariya cikip cikmamasi onemli.İlk once onu ogrenin disariya cikiyorsa onleminizi ona gore alirsiniz.Bizim iki kedimiz var, disariya salmiyoruz.Onun icin kafam cok rahat.Bebegim 7 aylik ve onlari cok seviyor onlari gorunce kollari ayaklari yerinde durmuyor resmen 😂
Tuyler biraz problem olabilir belki sizin icin.Kedinin cinsi onemli tuylerinin ne kadar doktugunu anlamak icin.Siyam kedimiz hic dokmezken blue point kedimiz deli gibi tuy dokuyor.Korkmayin kediler bebeklerin en iyi dostudur, kendisine zarar gelecegini dusunurse hic yanasmaz bile cocugunuza.Muhtelemen kacacaktir hemen 😹