MadamMommy adakussss 8 aylıkken ilk diş çıktı şu an 1 yaşında 4 diş var 5. Yolda sürekli diş çıkarıyoruz 🤦🏻♀️
MadamMommy meriiiiiiiiii 1 yaştan sesleniyorum 4 dişle memeleri haşat etti kanıyor sürekli emzirmek istemiyorum artık korka korka veriyorum ağzına acıyla ama her bebek ısırmıyormuş
maygirl adakussss 6 aylık iken alt 2 dis 9 aylikken ust 2 dis 11 aylik alt yan 2 diş 13 aylik ust yan 2 disler cikiyor
ilaymeva52 er3 bizde 7 aylığız ama 4 dişimiz var 😅 bebekler genellikle 4. Ayından sonra çıkarmaya başlıyor. Bende 5 aylıkken çıkarmışım ilk dişimi ☺️
Hameh Senaaydin evet çok büyük problem olmadı çıkarırken huzursuzluk açısından ve beni ısırmıyor ondan çok memnunum 😅
Hameh Bizimki geç çıkarınca doktora niye çıkarmıyor diye sormuştum bir şey olacak sandım. Doktor da yapacak bir şey yok kendinin çıkarmasını bekleyecez hem iyi bir şey demişti gerçekten ben de öyle düşünüyorum
aryaasla adakussss onbir buçuk aylıkken çıkardı 13 aylık olmak üzere 6 dışı var ilki çıktıktan sonra hepsini beraber çıkardı
Asya2013- elisaseren bizimde 8. Ayda başladı. Önce bir alttan çıktı uykular mahvoldu huysuzlasti kucakci bebe oldu. Şuan 9,5 aylık ikinci göründü alttan. Hemen öyle çabuk çıkmıyor malesef husuzluklari da yadigar kaldi