Meret Alıştırma kilodu almadım ben baksır kullanıyoruz 1 hafta 10 gün e alışırsa inşallah suan 7.gun tamamen oturmadı açıkçasi
Usnac1995 Meret O külotlardan bir yere gidince giydirmek için istedim aslında, külot niyetine giydirirm hani bez gibi anlatmazsam oğluma iyi olurdu. Oğlum sanki çiş için küçük alışamaz gibi geliyorda gaza geldim başarırız sanki ya 🥲
melegim71 Usnac1995 bence hic gerek yok alistirma bezine ha alir koyarsin cok acil bi isin cikti kullanirsin onun disinda belli bi sire biyere gitme ya simdi kacirip onada sızıntı vermesse bez sanip iseyebilir cunku cislerimi isediklerini biliyolar riske girmis olirsin bence . Bence o kaplar iyo olur benim kizin kolau kolay disarda gelmezdi gelorse dukkana gotururdum yani otobuse uzun biinmisligim var hic sorin yaasamadil sulur
Usnac1995 melegim71 Evet evet ona çiş yapınca aktığını görmezse alışır , haklısınız. O zaman deneyelim ya zarar gelmez denemekten 🙈 Otobüse kolay kolay binmiyoruz hatta hiç. Dışarda da o kaplardan alırsam işim kolaylaşır gibi. Çooook teşekkür ederim 😍