melegim71 bazı çocuklar var hiç çişi gelmiyor, ben çok kötüydüm küçükken sürekli çişim geldi derdim ablamla otobüsteyken kaç kere durakta inip diğer otobüse binmişliğimiz var 🥲 Oğlumda bana benzemez inşallah
Zaten hani şu çiş kapları var ya onlardan almak istiyorum, dışarda rahat olur diye.
Peki alıştırma külotu önerir misiniz. Normal külot gibi giydirsem bez rahatlığı olmasa, kaçtığı zamanlar kurtarıcım olur en azından misafirlikte. Alışır mı yine onada bez gibi acaba