tugcecet yirmiikikasim23 zorunlu bir aşı değil ama çoğu doktor ebe hemşire öneriyor tabi ki sizin bileceğiniz bi durum 🙏🏻
Stella_0 yirmiikikasim23 Ben rota hariç her özel ve tüm aylık aşılarını yaptırdım. Kızımda herhangi bir problem yaşamadım. Tabi ki yine sizlerin kendi tercihleriniz. Aşı yaptırmayıp aynı şekilde hiçbir problem yaşamayan da çok kişi var.
yirmiikikasim23 Stella_0 bende yaptirdim ama ebe hanim yaptirilmayacagini soyledi tercih meselesiymis bana sorulsaydi yaptirirdim o ayri
yirmiikikasim23 tugcecet bana sorulmadi iste ebe direk yapilmayacak dedi. Hatta bu konuda bende isyan ediyorum neden bana sorulmuyor diye ebeyle de konusacagim bu durumu zaten