ferideakdkdkf Ben çok istiyorum baba ve mama dedin ancak henüz tık yok bakalım ne zaman gelicek bugün cırtcırtlı kitapla baya oynadık bavasıtşa gülmeyi çok seviyor bizimde yabancılaşma başlası evet kim gelse deli gibi ağlıyor ama nasıl ağlamak
ferideakdkdkf alsnn benim bebeğim baya basıyor bi yerlere tutunuyor tanı ben kaldırıp tutun duruyorum ve baya o pozisyonda kalıyor ama erkek bebek çok hareketli hep el kol savaş halindeyiz ondan olabilir
ferideakdkdkf Kızlar birde benim bebeğim bi kaç gündür böyle elleriyle yumruk yapıp kendını sıkıyor bağırarak bu hareketi sürekli yapıyor ciğeri çıkıyor artık nerden öğrendi bilmiyorum unutursak için ne yapabilirim
curlymomms ferideakdkdkf benimkide yapiyor onu ben doktora sordugumda kendini ifade etmeye calisiyor sorun yok dedi
ferideakdkdkf curlymomms bilinçli yaptığının farkındayım genelde çok uykuya çalmakta zorlandoğında yapıyor