curlymomms merhaba 7 ay 2 günlük oğlum. 5,5 aydan beri oturuyor desteksiz.
1 haftadır sürekli yürütülmek istiyor. Ellerinden tutunca direkt ayağa kalkıyor ve bir oyuncakla ilgisini çekmezsel oturtmak zor baston gibi dikiyor kendini 😀 sesli kitapları seviyor sayfalarını çeviriyor. Sesli ve müzikli piyano vb oyuncakları daha çok seviyor.
Baba ve mama diyor ama bilinçli değil. Ağzına elimizi kapatır gibi yapınca va va va yapıyor. Uzun süredir oturup oynarken yanından geçince ellerini kaldırıp kucak istiyor :)
Aktivite olarak kule yıkıyoruz, kitap okuyoruz, oyun vakti, şarkı dinleme ve dans etme seansı, balkonda dışarıyı izleme ve dışardaki nesneleri ağaç araba kedi vs anlatma seansı, odaları gezme, akşam duş öncesi küvetinde ördek ve gemilerle oynama gibi çeşitli şeyler yapmaya çalışıyoruz. Çok hareketli bir bebek biz de uyum sağlamaya çalışıyoruz..Çalışıyorum ve kalan vakitleri olduğunca kaliteli geçirmeye çalışıyorum:)
Ek gıda kahvaltı öğle öğünü ve ikindi öğünü gibi ilerliyor doktor takibiyle. Sorun yok çok şükür şimdilik