9793selaam girişte ödediğiniz paranın içinde şezlong semsiye ve giriş ücreti oluyor hepsine ödemiş oluyorsunuz çok pahalı değil belli bir yaşa kadar çocuklar ücretsiz eğer oraya gidecekseniz bakkal uzak bakkaldan alacaklarınızı önceden almanızı tavsiye ediyorum birde belediyeye ait bir yer o yüzden çok fazla zam yoktur