9793selaam İzmir’e gitmeyi düşünüyoruz bize yakın düşüyor. Derin olmayan sığ ilerleyen. Ve etrafında uygun apart pansiyonu olan bildiğiniz yer var mı?
Tuuggccee 9793selaam çeşme. Kuşadası urla foca seferihisar buralara bı bakın bırsuru yerler koylar var
cemilolabilirmi 9793selaam aşağı taraflara bakın Urla çeşme ılıca gibi. Foça soğuk ve daha çabuk derinleşir. Pansiyon bilmiyorum biz günübirlik gidiyoruz mutlaka vardır. Yeme içme de biz yanımızda ev yapımı bir şeyler oluyor bir öğünü de dışarıdan denk gelen yerden yiyoruz
milletsanakanalizemiolacak 9793selaam izmirin ne tarafına gideceksiniz siz oralara yakın yerler söyleyeyim size aliağa,foça,çandarlı,şakran,seferihisar,gümüldür,çeşme,bodrum. Eğer kamp yapacak vaktiniz varsa kalemlik koyu ve gümüldür orman kampı çok güzel
9793selaam MoonCrystal dalgalı oluyor diye duydum kuzum ama denizini ? .yeme içme ücretleri nasıl dışarıda uygun yerler var mi
bana1cocukyetti MoonCrystal çoook dalgalı, bayramda gittik. Kalabalıktı, bayram dolayısıyla normal ama denizden dayak yedik 😵💫
9793selaam Tuuggccee Kuşadası’ni hiç sevmrdim hıc sahil kenarinda kafe yemek yeme yeri flaan yok Foça ve seferissrds uygun konaklama yerleri var mı ki
MoonCrystal 9793selaam valla ben dalgasına denk gelmedim ama bilemedim benim en sevdiğim plajlardan biri su ısısı da mesela buz gibi değil rahatlıkla giriliyor . Guncelini bilmiyorum haritalar kısmında güncel yorumlar var istersen oradan incele canm 🌸
Tuuggccee 9793selaam acıkckası foca suyu baya derın ve soguk epeydır gıtmıyoruz seferıhısarda yerler var ama ya mesafe uzak yada gırıs ucretlı ıcerde lımıt var bız urla altınkoye gıdıyoruz genelde hem halk plajı var hemde kendıne ait beach var hangıısnı terch edersnız derın degl bıraz soguk halk plajnda agaclık vesaıre alan yok genelde ınsanlae semsıye vesaırw acıyorlar ama denızı cok guzel gunbrlk gıdıyoeuz bzde oyuzden pansıyon vesaıre hıc blmıyorm
9793selaam MoonCrystal en son ne zmn gittiniz cnm ılıca ya ve saat kaç arası giriyorsnz genelde denize
9793selaam milletsanakanalizemiolacak 10 aylık kızım var kamp rahat olur mu ki ? Bide bizim araç yok ulaşım var mı o dediginz kamp yerine
9793selaam milletsanakanalizemiolacak biz merkeze yakın tarflardan çok uzak olmayan olarak dsnyoruz cnm
milletsanakanalizemiolacak 9793selaam tamam aliağa var en yakın olarak yenifoça eskifoça var ama soğuk biraz suyu çocuklara uygun değil pek urla var uzak merkeze biraz
milletsanakanalizemiolacak 9793selaam aliağa ağapark var giriş ücretli bu yıl ne kadar bilmiyorum ama temiz ve çok fazla yemek yiyecek yer var
9793selaam milletsanakanalizemiolacak çok pahalı mi nasi fiyat acaba giriş ymeek yerlerinin fiyatları falan nasıl acaba
milletsanakanalizemiolacak 9793selaam biz bu sene bebekten gidemiyoruz hepsinin fiyatları başka başka 3 tane filan restaurant var orda yemek yemeyiz derseniz kendiniz evden götürüp şezlonglarda yersiniz biz evdende götürüyorduk eğer canlı müziğe kalcaksak orda yiyorduk akşam kahve içmeye giriyorduk
milletsanakanalizemiolacak 9793selaam girişte ödediğiniz paranın içinde şezlong semsiye ve giriş ücreti oluyor hepsine ödemiş oluyorsunuz çok pahalı değil belli bir yaşa kadar çocuklar ücretsiz eğer oraya gidecekseniz bakkal uzak bakkaldan alacaklarınızı önceden almanızı tavsiye ediyorum birde belediyeye ait bir yer o yüzden çok fazla zam yoktur