Minikbiiranne ay hamilelikte ekmeğe çok düşmüştüm annem yeme kilo alırsın dedikçe ama ekmeksiz olmaz diyordum. Sonra oğluşumda buğday alerjisi çıktı. Mecbur ekmeksiz yiyoruz her yemeği. İlk zamanlar çok zordu ama alıştım. Normale göre porsiyonlarım arttı ama karbonhidratı kestiğim için doğum kilolarım artı 13 kilo daha verdim 😂 arada özlüyorum ama alerjisi bitince de yemem artık böyle güzel zayıfladıktan sonra