mombarbie_ kilo alımı iyiyse ve kendisi acıktığı zaman uyanıyorsa bence hiç uyandırmayın. Benim bebeğim 8 ay 11 günlük yeni yeni 3 saatlere çıktı. Bu aya kadar 2 saate max. 2,5 saate bir kalkıp emerdi. Kilo alımı gayet iyi olmasına rağmen bir türlü uykusunu uzatamadım ve çok yorulmuştum çünkü geceden sabaha en az 3 kez kalkardı ⅘ kalktığıda olurdu, şimdi 2 ye düştü buna şükrediyorum ve daha rahatım uyku konusunda. O yüzden kilo alımı iyiyse bırakın uyusun sizde uyuyun😅