mombarbie_ ben meme reddi olduğu dönemde sürekli uykuda emzirdim. Aslında uyanmamasını isteğe bağlı sezaryen oluşuma bağlıyorum ben. Bebeğin kendisine fırsat vermeden tamamen dış etmenlerin kararıyla dünyaya getirdiğimiz için sanırım kendini dış müdahalelere bırakıyor o yüzden acıktığı zaman ağlamıyor çünkü bi şekilde doyacağını biliyor 🫠 sizin doğumunuz nasıl oldu bilmiyorum , belki de yanlış düşünüyorumdur bi alakası yoktur. Belki de sadece babasına çekmiştir çok uykucudur 😅