nebutantana30 marsuk ya bana da biri dedi bende ordan duydum o yüzden böyle biliyorum. Teşekkürler yorumunuz için 🙏🏻
Gamzelibulut nebutantana30 aynen suya tut tak yapıyorsun onun harıcınde bi olumsuz yönü yok bence kahvelerı de çok güzel oluyo umarım içinize sinen bi model alırsınız