Nespresso atelier s85 modeliyle f541 gran latissima kullanan var mı? Atelier almak istiyorum ama model olarak diğeri daha çok hoşuma gidiyor artıları eksileri var mı? Philips almak istemiyorum bakımı bana göre uğraştırıcı geliyor o yüzden bu markayı istiyorum.