Dogacelik anlattığınız kadarı ile evet normal görünüyor. Çocuklar herhangi birsey için, oyuncak, oyun… ağlamaya meyillidir. Kendilerinin istedikleri olmadıklarına anında ağlama ile tepkilerini gösterirler. Çocuğunuz anaokuluna severek gidiyorsa, oradaki etkinliklere katılım sağlıyorsa Bi sıkıntı yoktur. Bırakırken veya alırken heyecanlanirlar, bazen hem sevinirler hem de ağlarlar. Siz hoşgörünuzu gösterin, kararlı olduğunuzu, oranın kendisi için yararlı olduğunu sabırla anlatın. Benim kızım 1 bucuk yıldır gitmesine rağmen bazen kriz çıkarıyor. Çocukların günü gününu tutmaz.