olmazsanolmaz Flowersed
günaydın 🌸 ilk 2-3 hafta çok zorlandık. Çünkü Noyan kreşe başladığı ilk haftanın sonunda dk bir gol bir hasta oldu 🫠 ikinci hafta bu sebeple gidemedik. Doğal olarak 3üncü hafta yine zorlu geçti. 4üncü hafta biraz daha kolay oldu, 5inci hafta 4üncü haftadan daha iyiydi derken şuan alıştık çok şükür. Ancak hala adapte olamadığımız bazı noktalar var. İlk olarak kreste asla yemek yemiyor. Sabah kahvaltısı ile gönderiyorum. Akşam 16.00ya kadar çantasına koyduğum pankek harici ağzına bir şey koymuyor. Yemek yemediği için her gün çantasına pankek, börek vs gibi şeyler koyuyorum.
İkincisi uyku saatleri biraz dengesizleşti ama gece uykusunda ve günlük enerjisinde sorun yaratmiyor. Mesela biz evde beraberken 12.00 - 14.30 arası gündüz uykusu yapan çocuğum kreste 13.00-14.30 arası uyuyor.
Genel olarak değişimleri ise bana zaten düşkündü daha da düşkün hale geldi. Enerjisi yine aynı 🤦🏻♀️ asla yerinde durmuyor. Ek olarak 2 yaş sendromuna da girdik. Ha bir de kelime haznemize 2 adet kelime daha ekledik :)
Sonuç olarak şuan çok keyifle gidiyor. Sabahları evden çıkmak için can atıyor. Kapıya gidip terliklerini giymeye çalışıyor, çantasını sürüklüyor vs. Kreşte kapıdan uğurlarken bana by by yapıyor 😬 ilk haftalar da kucağımdan zorla alırlardı.. ahh bir de yemek yese keşke.