[silindi] benim kuzenim de çocukken, bebekken bayağı kepçe kulakliydi, biz de kepçe diye severdik ama art niyet yok tabi asla ama büyüyünce tamamen düzeldi şu an hiç doğduğu gibi değil 😄 hem duzelmese ne olur sağlığı yerinde olsun ❤️ bandana tak bol bol. rahatsız oluyorsan insamlara söyle tabi ama takma derim. daha küçük olduğu için düzeltebilirsiniz.