afrakevser Anlıyorum sizi üzülmeyin benim kızıminda kulakları kepceydi düzeldi kepçe kulak badi var onu kullandım düzeldi hemde çok kullandım düzgünce takamiyorum izin vermiyordu zorla falan düzeldi ara ara takdim
busenihicalakadaretmez [silindi] ayy kepçe kulak benim çok hoşuma gidiyor ya valla çok tatlı duruyor bence, kepçe kulak bebişleri hep sevmişimdir ve benim küçük çocugumda biraz kepçe😅 çok tatlılar bence
Nurrelaam [silindi] ek olarak lütfen böyle üzülmeyin Allahın gücüne gider ne anneler var sma ile uğraşan onlar da keşke kepçe olsaydı da hasta olmasaydı diyorlar. İlerde kepçe kulak ameliyatı var onu yaptırırsınız
[silindi] Nurrelaam tabiki ki öyle Allah’a çok şükür sağlıklı benim ona lafım yok ama işte sadece üzülüyorum
Mayissannesi34 İlk üç ay müdahale edince düzeliyormuş diye okudum. Oğlumun da kepçe ilk üç ay hep tenisçi bandı taktım maalesef düzelmedi. Üç aydan sonra düzelmiyor böyle müdahalelerle 6 yaşında ufak bir operasyon ile düzeliyor nasip olursa öyle yapacağım inşallah
babygoktug23 Mayissannesi34 oğlum kisin doğdu üşümesin ve kepçe olmasın diye kafasında hep şapka taktım rahat 6 ay gece gündüz takmisimdir ama maalesef yine kepçe:/
egelsenkonuss [silindi] benimde kızım kepçe, 3 yaşnda geçen gün anne ben güzel değilim ben kepçeyim dedi o gece hiç uyumadım sabaha kadar ağladım seneye ameliyat ettireceğiz inşallah maalesef zorbaliklardan koruyamıyoruz Allaha havale ediyorum hepsini belaları neyse versin Rabbım
afrakevser Feyzosunannesi 7,6 aylıktı 1 yaşında düzeldi düzgünce takmadım sadece dikkat edin kulakları katlanmasin takıldığı zaman, takdigim zamanda çıkartıyordu ben takiyordum uyuduğu zamanda takıyordum
KLORAK [silindi] uyarın çünkü sizden çok bebeğiniz üzülecek bilinç altına işliyor, çocuğumun bi adı var dış görünüşüyle seslenmeyin diye sertçe uyar
Enerjikmom [silindi] aptal insanlar bende okulda ve hayatım boyunca tek kulağım kepçeydi zorbalıga uğradım dalga geçildim ama devamlı okulda çok kötü bisey çocuklarım da yok şükür bi ilk kızımda hafif var ama bisey diyen olursa ağzını yırtarım sende tavrını belli et çocuğuma bu şekilde hitap edemezsiniz dşye gerçekten boş konuşuyorlar
nilazra123 [silindi] insanlar gerçekten düşüncesiz tedavisi var cnm araştır üzülme yeterki sağlıklı olsunlar
3kedili2bebekli [silindi] kızım 8 aylık saçı hala çıkmadı ve kepçe 😂 hayır ikizinin hem saçı var çok güzel hemde kulakları çok güzel ve erkek ve bende kızımı kepcem diye seviyorum ne yapayım çok tatlı duruyor kulaklari 😂
gurbetcimami [silindi] ay ne sinir bozucu ya bide alındın mı demeleri🙄 analdım canım ama hiç üzülme çaresi olmayan bişey değil çocuğunuz ilerde rahatsız olursa yaptırabilirsiniz
birmelekannesi__ [silindi] senden naber beyinsiz de. Aaa pardon alındınız mı dersin sonra da. Böyle insanlara böyle konuşmak müstahak. İnsanlar kafayı yemiş yok güzel bebek yok çirkin bebek. Hepsi güzel ve hepsi bebek bunların ya. Geçen de kadının teki post açmıştı bazı bebekler tatlı gelmiyormuş falan. Herkes kendi çocuğuyla ilgilensin ya. Zaten kimse sana tatlı güzel gelsin diye doğurmadı.
Sevvl [silindi] ay hayır ya sakın böyle birdey deditmeyın bebegınıze ağzını yırtarım onların onlar kimde ufacık çocuğa böyle konuşuyor? Benım ikizlerim prameture 1700 1900 doğdular kardesım şakayla abla bunlar sakat mı dedi diye yarın dibine soktum tabi suçlu ben oldum da geç çocukmuş ne varmış dese aylarca konuşmadım kimse kim olursa olsun çocuklarımız ile bu tavırla konuşamaz
babygoktug23 [silindi] benim oğlum 1.5 yaşında o aylarda oğlumun da bariz kepçeydi kulakları. Ya gözüm alıştı ya da bi tık duzeldi kulakları babasının kepçeymis kulakları şuan belli bile değil ama küçükken herkes kepçe dermiş maalesef. Eşim gülerek poz veremez kulaklarının güldüğü zaman kepçe olduğunu düşünüyor nasil psikolojisini bozdularsa artık. İnşallah düzelir ama düzelmezse de okulda akran zorbalığina uğramasın diye kepçe kulak operasyonu yaptırırım ne yapayım.
[silindi] babygoktug23 yaa eşinize üzüldük demekki zorbalık yapıldı benim kızımın ki genetik değil tamamen kaynanamin hatası
Birbahargunu [silindi] benim kızım da 7 aylık kepcoş kulakları var çok tatlı 😄 etraftan bir şey demiyorlar ama büyüdükçe düzeliyormuş esimin de bebeklik fotoğrafı kepçe sonradan düzelmiş ona çekmiş sanırım
alininmom [silindi] benim oğluşumda kepçe, ben kepçük diye seviyorum 😊😊😊 kusur olarak bilmesin yaradılıştan gelen bişe sonuçta