Zumra_1234 Winxclub52 amin canım çok korkuyorum ya artçılar olursa diye en ufak bi sese deprem oluyor sanıyorum
Eysar Winxclub52 çok geçmiş olsun adana da Şubat depremini yaşadık rabbim yaşatmasın kimselere günlerdir aynı rüya ile uyanıyorum Sakarya’da deprem oluyor Allah’ım hayra çıkarsın korkuyorum
Winxclub52 Eysar Amin inşallah Rabbim beterinden korusun yapacak bişey yok maalesef Rabbim böyle olmasını istedi 🥺🤲🏼
baloglus Winxclub52 Sarsıntı yada ses hissederek değil eşyaların sallanma sesine uyandım. Uykuda yakalanmak çok başkaymış çok korkuttu. Diğer artıçıları hissetmedim. Rabbim gelmiş geçmiş etsin beterinden korusun 🤲
Winxclub52 baloglus Amin inşallah gerçekten çok kötüydü ilk aklıma gelen bebeğim oldu hemen ona baktım hissetmiş gibi ağlıyordu susturamadim deprem bitene kadar 🥺
prensprenses2 Winxclub52 Depremi duydum uyaniktim cok korktuk hepimizde eve giremedik köyümüze gittik eve geldigimizde sast 5 di
Deletedmom_216 Winxclub52 kendine de bi iki bisi koy canim ne bilim ic camssiri koy ped felan koy. İc canasiri onemli sagligin icin bile cok onemli