gulsahkadir26 teşekkür ederiz canım, ameliyattan önce 1gece kaldık hazırlık içim, ameliyattan snra yoğunbakıma alındı yoğunbakımda 3gün kaldı. Sonra servise geçirdiler, serviste bir hafta kadar yattık belki o kadar bile değildi, çıkardılar. Bi hafta sonra dikişler için gittik. 2ay 10günlük idi ameliyat olduğunda, şiödi 6aylık bebeğim. Şuan normal bir bebekten farkı yok. Yama yöntemi ile kapatıldı deliği. Çok şükür iyiki ameliyat olmuş. Sütlerini içemiyordu şimdi çok şükür güzel besleniyor.