Ayaz35 Tunamm bende vardı canım oğlum şuan 8 aylik ve 6 aylıkken kontrole götürdüm kapanmıştı tamamen
merveealperr Tunamm benim karnımdayken gördü doktorum başka bi doktora gittik karnımdayken kalbini dinledi bebeğimin sonra doğdu ve hala devam etti üfürümü şimdi 20 aylık çok şükür kalmadı bişey Rabbim Şafi adıyla şifa versin 🤲🤗
Aysemira2019 Brnim kızımda var. Çocuk kardiyolojisine gösterdik herhangi bir problem yok zararsız dendi.Bence siz de gösterin nolur nolmaz
Tunamm Ayaz35 çok sevindim kapandigina Insallah bizimki de kapanır duyunca bunalıma girmiştim bi süre Allah daha büyük şeyler göstermesin artık napalim...
Denizezgi merveealperr merhaba bişey sorabilirmiyim normal ultrason da mı ayrıntılıda mı gördü doktorunuz
gulsahkadir26 Ben bebeğimi doğurdum ertesi gün hastaneye yattı üfürüm den 7 günlük anju oldu kalp damar tikanikligindan ve sağ kalb-i gelişmemiş 3 aylık da anju olduk şimdi 2 ameliyat olucaz çok zor allahım kimsenin başına vermesin
Tunamm gulsahkadir26 çok geçmiş olsun rabbim şifalar sabırlar versin evlat söz konusu olunca herşey çok zor oluyormuş..
gulsahkadir26 Tunamm evet çok zor günler di birde kalp olunca insan hep tedirgin oluyor çok şükür ameliyatları da sağ salim atlatırsak iyi düşünüyoruz iyi olsun allahima dua ediyoruz elimizden ne gelir olacağa çare yok derler allah im kimsenin başına vermesin hıc bir hastalık