inci86 mesela ben sabah tartildim, tuvaletimı yapmıştım ve su dahi icmemistim, sonra akşam üstü eşim tartiliyordu dur bende çıkayım dedim ve sabah ki sonuçtan 1 kilo fazla çıktım. Yanlış zamanda tartildigim için öyle olduğunu biliyorum. Sizde adetiniz bitince sabah uyanınca tuvaletinizi yapıp su bile içmeden tartilin doğru sonuç o zaman oluyo 🙂