KLORAK Sinemkaan25102022 yeni mi başladı 🤔 ablamın oğlu 18 aylıkken başlamış az önce sordum (28-29 aylık devam ediyor)
Sapsikanne Sinemkaan25102022 evet erkek çocuğu 2,5 yıldır sürekli hayır no kriz bağırma kendini yerlere atma ne varsa dibine kadar yaşadım şimdi bir şey söylüyorum peki anne tamam anne diyor annecim seni çok seviyorum diyor eriyorum🫠
Cigdem_ Sapsikanne benimde şuan 2 yaşında çok ağlıyor sizin tam olarak kaç yaşında peki anne moduna geçti
jap Alyehus hahah yerim😂 benim kızım da 2yaş da burda okuduklarım kadar hırçın değildi ama çevremde küçük bebeği olanlara şöyle derim hep “3’ten sonra insanlıktan çıkıyolar” 😂 kardeşi doğduğunda 4 yaşına iki ay vardı beni en çok zorlayan süreç oydu
Sapsikanne Cigdem_ şu an tam iki buçuk yaşında birkaç haftadır daha rahatız diyebilirim tabi ki yine krizler inatlar oluyor ama azaldı çok şükür