jap 2 yaş sendromuna girmedik ama 3 yaşı dibine kadar yaşıyoruz kızımla. Bütün gün cıyak cıyak evde sana gel dedim, hemen bunu yap vs nasıl emrivaki cümleler. Her şeyi ben yaparım, ben büyüdüm artık, bir tek ben akıllıyım herkes yaramaz bla bla. Asla böyle yaklaşmadık her şeyi uzun uzun anlattık ama artık üslubu sinirimi bozuyor bende pedagogdan destek alacağım yaklaşım için. İnemiyorum artık seviyesine eşim çok sabırlıdır onu bile tüketti. Hamileyim 5 aylık karnımı bile güjel kıjım diye seviyor. Büyümüşte küçülmüş gibi sinir bozucu 😀