momysibel çok güzel anlatmışsınız çok teşekkürler evet gerçekten duşa girmek bile zor eşim gelince eğer bebek duruyorsa ancak giriyorum aynı dediğiniz gibi hayatım bitti diye çok düşünüyorum inşallah bebeğim sakinler dediğiniz gibi olurumda bende bunları güzel hayırlarım ☺️