balbadem48
Biz 2 buçuk aydan sonra yavaş yavaş rahatlamaya başladık. 3.ayda gaz damlasını bıraktı geceleri uzun uyumaya başladı. Bebeğiniz sütü arttırmak için ilk 2 ay memede olmak istiyor süt maksimum kapasiteye gelince artık doyuyorlar kısa sürede ve uzun uyuyorlar zor biliyorum ama sabırlı olun güzel günler yakında gelecek❤️ biz 6 buçuk aylığız. İlk zamanlar tuvalete zor giderdim şuan o oyuncakları ile oynarken yemek,temizlik, duş bile alıyorum. Bunları anlatıyorum çünkü ilk 2 ay hayatım bitti gibi hissettim ve hep böyle devam edecek sanıyordum, etrafınızdaki insanların “bunlar daha iyi günlerin “ demesine asla aldırmayın haksızlar gün geçtikçe güzelleşiyor her şey. Zorluklar tabi ki oluyor ama ilk zamanlar daha zor bence