G_ADAN İkizlerim eve geldiği günden beri ikisinide beraber yıkıyoruz. Daha banyoya girmek için çok küçükler. Bi tanesi eve geldiğinde 1800 grdı ve eşim asla kucağına çocuk olmaz bizi ikaz ederdi şöyle tut böyle tut düşüreceksin diye. 1800 grken biz beraber yıkadık bebeğimizi ve o teşvik etti beni. Süper kahraman diye boşuna demiyoruz 🙏🤗🙈