Bebiskuss tabıkıde dokecek cocuk ama dökmenınde yerı var sonucta kanepe tepesınde dökmek normal degıl yanı sızınkı nasıl yapıyor bılemem tabı bız hep sofrabezıne otururuz yanı dökecek dıyıpte herseyı gezerek dokerek sacarak yemek bana cok mantıklı gelmıyor evımde baska cocuk yapsa annesıne soylerım altına serelım otursun öyle dokerek yenmez dıye sıze onerım sofrabezı serın beraber oturun oyle dokerecek sacarak ne iş bıter ne güç cocugada ayıracak vakıt enerjı kalmaz ınsanda