Bebiskuss kötü olmuş ya, kreşe falan vermeyi düşünüyor musunuz? Belki orda öğretmen disipliniyle düzelir orda güzel yemek yeme alışkanlığı edinebilir. Benim oğlum 2buçuk yaşından beri kreşe gidiyor, öğretmen orda çok güzel yediğini söylüyor ama pek inanasım gelmiyor açıkçası çünkü evde hiç yemiyor, bilmiyorum artık inşallah öyledir.