YunusEmremm bildirim gelmemiş. Yeni gördüm yorumunuzu. Bizimkisi nerdeyse bir ay olacak geçen hafta tamamen geçti dedim. Bugun sanki yanağındaki tekrarlayacak. Bu kırmızı benekler sonradan iltihaplı sivilce gibi oldu. İnşallah tekrarlamaz. Sizin durumunuz nedir güncel? Geçmiş olsun bu arada