Merhaba. 1 yaş bebeğimde aniden ortaya çıkan bu lekeler hakkında yardımcı olacak birisi var mı? ( Şehir dışındayız. Kendi doktoruna götüremedim. Başka doktora götürdüm ama içim rahat değil hala)
Döküntülere sebep olacak birkaç faktör var bu arada
- 24 Haziranda bir yaş aşılarını oldu
- Aşıdan 4 gün sonra ateşlendi. Üst solunum yolu enfeksiyonu dendi. Klamoks antibiyotik 3 gün kullanabildik. Bebeğim içmedi kustu. Yarıda bıraktık antibiyotiği. Ateşi 2 gün sürdü sonrasında hiç çıkmadı.
- 5 temmuzda nimenrix bir doz aşı olduk.
- 6 temmuzda yazlık bölgesine geldik. ( İlk kez böyle bir ortama girdik.güneş sinek vs.)