dlkuznnn bseceylan tabii mutlaka çözdürün . Ben bigün öncesinden çıkarıp buzdolabında bekletiyorum. Yarına çözülmüş oluyor tencereye dizip pişiriyorum .
dlkuznnn bseceylan sıcak su kullanıyorum . Kaynar döküldüğü zaman pişme süresi daha kısa oluyor ben Tokat yaprağı kullanıyorum yarım saat de pişiyor .
Duru44 bseceylan Hayır cözdürmüyorum zaten pişerken çözülüyor ilk yüksek dereceye ver suyu kaynadımı hemen az dereceye ver kapağını kapat yavaş yavaş pişsin
mnkanne1 Deletedmom_1111 yaparken çok çok yaparım poşetleyip azar azar buzluğa atarım bazen yemeğim olmaz acil misafirim gelir hemen çıkarır pişiririm gayette güzel olur