Deletedmom_1111 Şimdi sarıcam, kızımdan dolayı zor yapıyorum Dolaba koysam yarın pişirsem Bi sorun olur mu?
burcineliz Deletedmom_1111 bende geceden sarıyorum buzluğa atmadan dolapta bekletiyorum ertesi gün pişiriyorum. Buzluğa koyacaksam da çok uzun süre bekletemiyorum ben sarmanın içindeki baharat kokusu lezzetinin kalmadığını düşünüyorum sulanıyo sanki fazla sararsam atıyorum ama 2 hafta içinde tüketiyoruz
bebitonunannesi_ Deletedmom_1111 sorun olmaz bende biraz önce sardım ama hemen pişirdim, buzdolaba attığjm da oluyo
Duru44 Deletedmom_1111 Yok bende hep 1 gün önceden sarıp dolaba koyuyorum sabahta hemen pişiyorum hiç sıkıntı yaşamadım bugüne kadar
Deletedmom_1111 burcineliz bende bunu diyorum ama yarın en geç akşama pişircem Bi sorun olmaz o zamann
_Goktugunannesi__ Deletedmom_1111 Hayır hiçbir sorun olmaz dolabını güzel soğutuyorsa be N vakit buldukça sarıp dondurucuya bile atıyorum
biroglanannesii1 Deletedmom_1111 Mis gibi oluyor canım ben de hep öyle yapıyorum geceden sarar sabaha pisiririm
arifahsencesur Deletedmom_1111 yarın misafirim var bende kuru dolma yaptım bir daha uğraşmayım diye yarın pişircem hiç bişey olmaz merak etmeyin
Duru44 bseceylan Normal tencereye yerleştrip ya salçalık sıcak su yada normal hemen sıcak su döküyorum bazıları salça dökmüyor zeytin yaglı yapıyor zeytin yağlı yapacaksan biraz sıcak suya koy üstünü geçecek şekilde sarmaların üstüne dök pişir
bseceylan Duru44 peki sarmalari cözdürüyor musunuz ? Annem gonderdi geçen buzlukdan cikardim tencereye dizdim sıcak su doktum ama ciğ kaldi
dlkuznnn bseceylan tabii mutlaka çözdürün . Ben bigün öncesinden çıkarıp buzdolabında bekletiyorum. Yarına çözülmüş oluyor tencereye dizip pişiriyorum .
Duru44 bseceylan Hayır cözdürmüyorum zaten pişerken çözülüyor ilk yüksek dereceye ver suyu kaynadımı hemen az dereceye ver kapağını kapat yavaş yavaş pişsin