Alya-Sena merhaba uzun süredir kullandığınız için sormak istedim 2 sene ye yakın olcsk bende de normalde adet bitiminden sonra bi iki gün kahve leke gelip beyaz olurdu bu sefer beyaza döndüğünde akıntı böyle yumurta akı gibi olup kan vardı içinde sonra bisahada gelmedi acaba normal mi bu durum geçen ay dra gittim yerindeydi