Deletedmom_104 Ev işi yaparken dahil etmeye çalışıyorum. Haftada iki gün yaz okuluna verdim. Gidip geliyoruz. Gelirken markete uğruyoruz. İstediği bir şeyleri alıp evde cizgi film izleyerek yeme hakkı veriyorum.
Kardeşiyle odasında salonda canı nerede nasıl isterse oynuyorlar. Yeri geliyor minderleri yere dizip zıplıyorlar. Yeri geliyor çadır da oynuyorlae. Oyuncakları her yerde oynamalarına izin veriyorum.
Birlikte yemek yiyoruz kaldırıyorum.
Birlikte oyun oynuyoruz ya da benimle ne yapmak isterse.. Benim kızımda 4,5 yaşında.
Hava serinlediyse park çok güneş alıyor gündüz asla gidilmiyor. Güneş sonrası akşam üzeri götürmeye çalışıyorum. Bugün okula gitti dolaştı diye parka götürmedim. Yarın akşam üzeri de alır parka götürürüm.
Televizyonda izlemelerine izin veriyorum. Sabah akşam istediklerini izliyorlar. Ara vererek tabiki. Suli boya/ kinetik kum/keçeli boya/ kitap okuma/hamur oynama sık sık yapıyoruz zaten. Bazen canı hiç istemiyor bunları. Bazen istiyor. Artık benimle daha arkadaş gibi olduğu icin, istediklerine önem veriyorum. Yetebildiğim kadarıyla da iyi bir anne olmaya çalışıyorum. ☺️