Kizlar siz de çocuğunuz uyuyunca gün içinde yeteri kadar ilgilendim mi acaba, daha fazlasi olabilir miydi, kitap okuyamadik, parka cikamadik, ev isleri kalsaydi da ciksaydik keşke, karni ac mi yatti acaba gibi gibi sorularla kendinizi yiyip bitirdiginiz oluyor mu:(
Benm ozellikle cok titiz olmadigim halde evin isi hic bitmiyor. Supur sil yapmasan bile mutfak bitmiyor. O cok zamanimi aliyor. O vakti hep bi vicdan yaparak dusunuyorum. Oturup daha cok oyun oynamaliydim daha cok boya yapabilirdim gibisinden.
Benm kizim 4 yasinda artik evde yetilmiyor zTen. Anaokukjna basvuru yaptik beklemedeyiz bakalim
Ozeller deseb almis basini gitmis, imkansiz.