_tuuggcce_ aylizinannesiiii 24 derecede açıyorum. Gündüz/akşam farketmiyor. Geceleri çoğunlukla uyku moduna alıyorum. Eğer uyku modunda yükselmişse geri 24e çekiyorum
elii10 aylizinannesiiii klima açınca 24.5 oluyor klimasız mak.26 gördüğümde tekrar açıyorum. Serin oluyor tabi ama ona göre giyinmiş oluyor kısa kol şort takım çorap. Üşüme olmuyor, aksine serin havada nefes almak daha sağlıklı.
oylesinebiri_ aylizinannesiiii antalya da yaşıyoruz gündüzleri 27 derecede geceleri 27 28 derece sıcaklıpa göre kızımında zıbınla yatırıp altına ince taytlarından giydiriyorum ev derecesi 27 28 oluyor genellikle
oylesinebiri_ aylizinannesiiii şuan 32 derece üstünde bişey yok bezle yatırdım sadece pencere kapılar hep açık biraz esiyor diye açmadım klimayı 😄