busenihicalakadaretmez EmirMom1 bende bende😅 yazdım aşağı şimdi hatta, sonra yorumları okuyum dedim ve kendim gibi birini daha buldum😂
busenihicalakadaretmez Minnakordek ayy bennn🤣 hamile değilken bile bulaşık tableti paketini açıp açıp hala koklarım😅
OptimusPrime gokkusun_annesi1 Nektari aşerdim kızımda. Çıkana kadar dört gözle bekledim. Rüyalarımda bile yiyordum. 😂
gokkusun_annesi1 OptimusPrime ay çok kötü oluyor onu isteyip yiyememek benim hamilelik kış dı karpuz istemişti canım😂 hayatımdaki ilk beyaz ve en leziz karpuzdu
OptimusPrime gokkusun_annesi1 Evet Çilek de aşermiştim. Ama tam çıktığı döneme denk geldi. Ama nektari en özeli içinde zor bulmuştuk bir kutu içinde 4 tane onu da aylarca bekledim. 😂
tultanhanim gokkusun_annesi1 hamileliğim boyunca sadece kiraz ve limon aşerdim,. Limonu soyup tuzlayıp yiyordum sürekli 🥴 Zaten yiyebildiğim ender yiyecekler vardı 😅
tultanhanim gokkusun_annesi1 mide bulantım 6.ayda geçti, kanamam çok fazla oluyordu 33.haftada da doğdu zaten