gokkusun_annesi1 🤣🤣😅 çok iyi ya, denemek lazım dermişim🤪 burda biride şey yazmıştı Mevlüt tabaklarında falan pilavın yanına tatlı koyuyorlarsa tatlının şiresinin pilava bulaşması hoşuma gidiyor hatta karıştırıp zevkle yiyorum demişti o çok garibime gitmişti şaşırmıştım, sende şaşırdığım 2. Kişi olarak zihnime kazılacaksın belli😅 bende ilk hamileliğimde hep kereviz yedim, çiğ çiğ elma gibi hatır hutur yiyordum hunharca🙈🤪😅 bende ondan acayip zevk alıyordum, doğuma giderken hastaneye bile götürdüm doğurana kadar yedim ahhahha. Ama doğumdan sonra yediğimde o hazzı tekrar alamadım garip bile geldi hatta😅 birde toprak kil falan çok aşerdim🙈 birde deterjan cif kokluyordum deli gibi, yiyesim geliyordu, habire tezgah ocak lavabo falan cifliyodum o kokudan acayip haz alıyordum. Sonra paradontax😅 dişlerimi onla fırçalamaktan acayip haz alıyordum sanki ondanda toprak tadı alıyodum🤣 dişlerim aşınmıştı artık. İlk hamileliğim böyle deli gibi geçti. 2.hamileliğimde sadece yine toprak ve kil aşerdim ama yemedim kendimi tuttum çünkü kil yemek hamilelikte çok zararlıymış aslında🤦♀️ ilk hamileliğimde bunu bilmeden biraz yemiştim nefsimi köreltmek için ama bilseydim asla yemezdim onda da. Şükür ki bişey olmadı bebeğim sağlıklı doğdu🙏