ferahmete valla ilk aptamil ile başladım sonra sma optipro kullandım allah onu bildiği gibi yapsın çocuğum gaz sancısından 10 gün kıvrandı mamadan olduğunu çok geç anladık. Doktor olabilir deyip gaz damlası yazdı ama fayda etmedi ne zaman tekrar aptamile geçtim bebeğim mutlu. Ayrıca içerik karşılaştırması yaptım sma da da şeker var. Ve palm yağı öyle çikolatanın içine konulan palm yağı ile aynı değil. Bununla ilgili bir sürü yazı okudum. Ayrıca aptamil de değil diğer çoğu markada da palm yağı var. Palm çekirdeği yağı falan yazıyor. Artık çocuğumun mamasını değiştirmeyeceğim.